Müzik Topluluğu: Aytaç Doğan : Vokal- Gitar Fatih Güngördü : Vokal- Gitar Fırat Kargın : Davul Eren Kamer : Gitar Burcu Koruk : Vokal Tutku Eroğlu. : Vokal Ertuğrul Kuşakçı : Bağlama
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü 2021 Mezunlarının, tv stüdyosunda yaptıkları bazı uygulama dersleri ve bunlara ait kamera arkası görüntüler.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü 2020 mezunlarının, tv stüdyosunda yaptıkları bazı uygulama dersleri ve bunlara ait kamera arkası görüntüler
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı 2. Sınıf öğrencilerinin çekmiş olduğu ŞANS adlı kısa filmin klibi.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, geleceğin iletişimcilerini hazırlıyor!
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü Öğrencileri, netiket kurallarını hatırlatıyor!
İstanbul Ticaret Üniversitesi “Haber Atölyesi” başlıyor. Medyanın önde gelen isimlerinin online vereceği ücretsiz eğitimler herkese açık olacak. Dijital medya, geleneksel medyadan farklı olarak etkin kullanıcı katılımına olanak sağlıyor. Artık akıllı telefonu olan herkes enformasyon ve görüntü üretebiliyor.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.
İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.