Arşiv: TİMM TV

İstanbul Ticaret Üniversitesi - Müzik Topluluğu - 12 Haziran 2021 Konseri
İstanbul Ticaret Üniversitesi - Müzik Topluluğu - 12 Haziran 2021 Konseri

Müzik Topluluğu: Aytaç Doğan : Vokal- Gitar Fatih Güngördü : Vokal- Gitar Fırat Kargın : Davul Eren Kamer : Gitar Burcu Koruk : Vokal Tutku Eroğlu. : Vokal Ertuğrul Kuşakçı : Bağlama

Medya ve İletişim Bölümü 2021 Mezunları
Medya ve İletişim Bölümü 2021 Mezunları

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü 2021 Mezunlarının, tv stüdyosunda yaptıkları bazı uygulama dersleri ve bunlara ait kamera arkası görüntüler.

Medya ve İletişim Bölümü 2020 Mezunları
Medya ve İletişim Bölümü 2020 Mezunları

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Bölümü 2020 mezunlarının, tv stüdyosunda yaptıkları bazı uygulama dersleri ve bunlara ait kamera arkası görüntüler

ŞANS - Kamera Arkası - Görsel İletişim Tasarımı - 2
ŞANS - Kamera Arkası - Görsel İletişim Tasarımı - 2

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı 2. Sınıf öğrencilerinin çekmiş olduğu ŞANS adlı kısa filmin klibi.

 

İletişim Fakültesi 2021 Tanıtım Filmi
İletişim Fakültesi 2021 Tanıtım Filmi

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, geleceğin iletişimcilerini hazırlıyor!

 

Netiket: İnternetteki görgü ve doğru davranış kuralları
Netiket: İnternetteki görgü ve doğru davranış kuralları

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü Öğrencileri, netiket kurallarını hatırlatıyor!

Haber Atölyesi Başlıyor!
Haber Atölyesi Başlıyor!

İstanbul Ticaret Üniversitesi “Haber Atölyesi” başlıyor. Medyanın önde gelen isimlerinin online vereceği ücretsiz eğitimler herkese açık olacak. Dijital medya, geleneksel medyadan farklı olarak etkin kullanıcı katılımına olanak sağlıyor. Artık akıllı telefonu olan herkes enformasyon ve görüntü üretebiliyor.

Sosyal Medyada Şöhret ve Hayran İlişkilerinde Mesafe Sorunu
Sosyal Medyada Şöhret ve Hayran İlişkilerinde Mesafe Sorunu

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

Dijital Dünyanın Kanaat Önderleri Influencerlar ve Markalar
Dijital Dünyanın Kanaat Önderleri Influencerlar ve Markalar

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

Dijitalleşmede Bulut Teknolojileri ve Kültürlerarası Çalışma
Dijitalleşmede Bulut Teknolojileri ve Kültürlerarası Çalışma

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

Pikselleştiremediklerimizden misiniz?
Pikselleştiremediklerimizden misiniz?

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

Dijital Dünyada Sürdürülebilirlik
Dijital Dünyada Sürdürülebilirlik

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

İnternet Çağında Oyunlaştırmanın Sihirli Gücü
İnternet Çağında Oyunlaştırmanın Sihirli Gücü

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

Dijital Dünyada Tüketiciyi Anlamak
Dijital Dünyada Tüketiciyi Anlamak

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

Dijital Dünyada İşveren Markası ve IK Verimlilik Çalışmaları
Dijital Dünyada İşveren Markası ve IK Verimlilik Çalışmaları

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

GODIVA, Dijital Mecra İle Çikolata Aşkının Yayılması
GODIVA, Dijital Mecra İle Çikolata Aşkının Yayılması

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

İnternet Çağında Kurumsal Sosyal Sorumluluk
İnternet Çağında Kurumsal Sosyal Sorumluluk

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

Turizm ve Teknolojiyi Birleştiren Platform; Bizigo
Turizm ve Teknolojiyi Birleştiren Platform; Bizigo

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından 9-10 Nisan'da gerçekleştirilen Digidays 2021 programına, ulusal ve uluslararası firmaların üst düzey yöneticileri ve dijital alanda sektörün önde gelen temsilcileri katıldı. İletişim Fakültesi bünyesindeki akademisyenlerin moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinlikte; yapay zeka, dijital çağda sosyal sorumluluk, oyunlaştırmanın gücü, dijitalleşmede bulut teknolojileri, sürdürülebilirlik, dijital kanaat önderleri gibi konularda bilgi ve deneyimler paylaşıldı. İki gün süren etkinlikte toplam 12 oturumda 13 konuşmacı dijitalleşme ve dijital iletişim alanındaki sektörel deneyimlerini paylaştı.

 

×