İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ TERCİH EDİLİYOR!

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ TERCİH EDİLİYOR!

2023-2024 Eğitim Öğretim yılında İstanbul Ticaret Üniversitesi’ne yerleşen öğrenciler arasında, Türkiye sıralamasında ilk 10 bine giren, en yüksek ÖSYM yerleştirme puanına sahip olan ilk 32 öğrencinin 25’i İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi’nde; Medya ve İletişim, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ve Görsel İletişim Tasarımı Bölümlerini tercih etti.

İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2023 YKS yerleştirme sonuçlarına göre yüzde yüz doluluk oranı ile yeni akademik yıla başlamıştı. Üniversitenin ve ÖSYM’nin raporlarından elde edilen verilere göre, İstanbul Ticaret Üniversitesi’ni tercih eden tüm öğrenciler arasında, ÖSYM yerleştirme puanı baz alınarak yapılan sıralamada, ilk 32 öğrencinin Türkiye’de ilk 10 bine girdiği ve söz konusu öğrencilerin 25’inin İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde İletişim Fakültesi’nin bölümlerini tercih ettiği ortaya çıktı. Ülke genelinde yüksek sıralamaya sahip olan ve İstanbul Ticaret Üniversitesi’ne derece ile giren söz konusu öğrenciler, İletişim Fakültesi’nde yer alan Medya ve İletişim, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ve Görsel İletişim Tasarımı bölümlerini tercih etti.

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Celalettin Aktaş, konuyla ilgili yaptığı değerlendirmede, ‘‘Biz bütün öğrencilerimizi seviyoruz; çünkü biz iletişimi seviyoruz, işimizi seviyoruz. Fakültemizi tercih eden tüm öğrencilerimiz bizler için çok değerli. Onlar, bizlerin varlık sebebi. Üniversitemizin sunduğu imkânları kendileri için seferber ediyor ve İletişim Fakültesi’ni daha ileriye taşımak için var gücümüzle çalışıyoruz. Fakültemizde teorik eğitimin yanı sıra uygulama alanlarımızı öğrencilerimizin aktif kullanımına sunuyoruz. Üniversitemiz ve ÖSYM verileri, bizim son yıllarda fakültemizde her alanda gerçekleştirdiğimiz ilerlemenin, fakültemize kattığımız akademik değerin ve uygulama birimlerine verdiğimiz önemin üniversiteleri tercih eden öğrencilerden tarafından da tespit edildiğini gösteriyor. Çok mutluyuz. İletişim Fakültesi tercih edilen bir fakülte haline geldi. Radyo, TV ve fotoğraf stüdyoları, gazete ve dergi yayıncılığının gerçekleştirildiği medya atölyesi, halkla ilişkiler ve reklamcılık atölyesi ve MAC Laboratuvarları gibi öğrencilerimizin bilgi, beceri ve tecrübelerini arttırabilecekleri uygulama alanlarımız var. Güçlü akademik kadromuz, her uygulama biriminde sektörden gelen uzmanlarımız, güncel müfredatımız, akreditasyon sürecini tamamlamak üzere olan bölümlerimiz ile ülkemizde dereceye giren öğrenciler tarafından tercih edilen bir fakülte haline geldik. Fakültemizin lisans seviyesinde elde ettiği başarılarını daha ileri seviyelere taşımak ve İletişim Bilimi Alanında söz sahibi olabilmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz’’ ifadelerini kullandı.

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileri; TİMM TV, TİMM Radyo, İtalik Dergisi, Haber Postası Gazetesinde farklı türde içerikler üretiyor.

--

Türkiye'nin İlk Influencer Festivali 2023 - İzlemek İçin Tıklayın

Dijital İletişim Günleri DIGIDAYS 2023 - İzlemek İçin Tıklayın

Medya ve İletişim Bölümü ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerimizin Akreditasyon Süreci - İzlemek İçin Tıklayın

Metaverse ve Geleceğin İletişimi Kongresi - İzlemek İçin Tıklayın

Işıklarının Hiç Sönmediği, Üreten Ve Dinamik İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi - İzlemek İçin Tıklayın

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof.Dr.Celalettin Aktaş'a sorduk... - İzlemek İçin Tıklayın

 

×