İLETİŞİM FAKÜLTESİ’NDE MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ İLE HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ'NÜN İLAD AKREDİTASYON SÜRECİ BAŞLADI!

İLETİŞİM FAKÜLTESİ’NDE MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ İLE HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ'NÜN İLAD AKREDİTASYON SÜRECİ BAŞLADI!

Türkiye’de iletişim eğitimiyle ilgili programları akredite etme çalışmalarını yürüten İletişim Araştırmaları Derneği’nin (İLAD), İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu’nca (İLEDAK) İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi’nde yer alan iki bölüm akreditasyon değerlendirme sürecine girdi. Bu kapsamda İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi; Medya ve İletişim Bölümü ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü İLEDAK değerlendirme süreci için resmi başvurularını yaptı.

Konuyla ilgili bir değerlendirme yapan İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Celalettin Aktaş, ‘‘İletişim Bilimi alanında İLEDAK akreditasyon sürecine girdiğimiz her iki bölümümüz hem program çıktılarını hem de İletişim Bilimi Alan çıktıklarını göz önünde bulundurarak müfredatlarını güncellediler. Böylece her iki bölümümüz öğrencilerimize, programlarının ve iletişim biliminin öngördüğü temel dersleri vermeye başladılar. Diğer taraftan öğrencilerimiz uygulama birimlerimiz olan TV stüdyosunda, radyo stüdyosunda, fotoğraf stüdyosunda, animasyon atölyesinde, Mac laboratuvarlarında, halkla ilişkiler ve reklamcılık atölyelerinde, gazete ve dergi atölyelerinde derslerinde edindikleri teorik bilgiyi uygulama ile harmanlayarak bilgi ve becerileri arttırmaya odaklandılar. Bu sayede medya ve iletişim sektörüne bilgi, beceri ve tecrübe ile donanmış mezunlar kazandırıyoruz. Medya ve İletişim ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümlerimizin İLEDAK başvurularının hayırlı olmasını diler, her iki programımızın akreditasyon sürecini başarıyla tamamlanmasını ümit ederim’’ ifadelerini kullandı.

×