“Dijital Pazarlamayla Daha Hızlı Tüketiyoruz” DIGIDAYS 2023’te 3. Oturum Sona Erdi.

“Dijital Pazarlamayla Daha Hızlı Tüketiyoruz” DIGIDAYS 2023’te 3. Oturum Sona Erdi.

İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğrencisi Miray Aydoğan’ın sunduğu, ‘‘Lüks Markaların Dijital Pazarlama Stratejileri’’ Başlıklı DIGIDAYS 2023’ün üçüncü oturumuna Turkuvaz Medya Pazarlama Müdürü Burcu Kunay konuk oldu. 

Kunay dijital pazarlama için “Online olarak planlanan iletişim çalışmalarının, marka bilinirliği ve satışa dönmesi için yapılan stratejiler dijital pazarlama stratejileridir” şeklinde belirterek programa giriş yaptı.

“Lüks Markaların Dijital Pazarlama Stratejileri”

Lüks markalardaki tanıtım dijital pazarlama ile daha uygun hale geldi diyen Kunay, dijital ortamda farklı teknik ve çalışmalarla lüks markaların dijital aktivitelerinin de geliştiğini vurguladı. Burcu Kunay “Lüks markalar önceden gazete, dergiler, açık hava, radyo ve televizyon iş birlikleri yapmıyordu. Dijital pazarlamanın hayatımıza girmesiyle kendi segmentlerine uygun farklı web sitelerindeki reklamlar gibi birçok iş ile direktiflerine daha kolay bir şekilde ulaşmalarını sağladı. ” dedi ve sosyal medya paylaşımlarının önemini vurguladı.  

“Dijitalde Metaverse”

Kunay, “Metaverse dünyası hayatımıza çok hızlı bir giriş yaptı. Bu konuda biraz temkinli gitmekte fayda var çünkü biz toplum olarak çok hızlı tüketiyoruz. Biraz daha dengeye oturmamız gerektiğini düşünüyorum. Buna örnek olarak Gucci ve Vogue’un Metaverse’de kendi avatarını oluşturup ilerlemesini buna örnek olarak verebilirim” ifadelerini kullandı.  

İzlemek İçin Tıklayın

Haber: Kardelen Yılmaz, İsmail Mücahit Aydemir 

×